ZIUA CERCETĂRII MEDIA

brat_logo SATI DMP_descriptor_transp.png

CÂND

AGENDĂ

09:30-10:00

Welcome coffee

10:00-10:10

Deschiderea conferinței: Valoarea datelor în publicitatea online.

Ecosistemul local vs. platforme globale. 

Dragoș Stanca - Președinte BRAT

Date și teme de dezbatere legate de situația pieței locale de digital, în dinamica globală a industriei de advertising. Situația actuală și întrebările esențiale la care trebuie să găsim răspuns, ca industrie.

10:10-10:30

SATI DMP - Soluția publishingului local la provocările industriei online

Arina Ureche - Director General BRAT

Prezentarea SATI DMP, proiect realizat printr-o alianță a publisherilor locali: volume de date și inventar, tipuri de date accesibile, colectarea datelor și respectarea prevederilor GDPR, conectarea cu alte sisteme și modalități de acces, caracteristici unice.

10:30-11:00

DaviD - a data driven marketplace

Pieter Jadoul - Business Strategy and Development Director, Pebble Media

Prezentarea DaviD, proiect realizat printr-o alianță a publisherilor locali din Belgia: volume de date și inventar, tipuri de date accesibile, modalități de monetizare a inventarului.

11:00-11:10

Proving the value of data & premium context in advertising

Kimmo Kiviluoto, Chief Data Scientist, Syno International

11:10-11:30

Coffee break

11:30-12:00

Cxense and Piano in Today's Publishing World

David Gosen - Chief Commercial Officer, Cxense

Repairing the Customer Journey

Alex ChapkoGM & VP Sales, Piano


DMP nice to have or need to have

Nils Ove Riise - Customer Success Manager, Cxense

 

Utilizarea și construirea unui DMP: riscurile și beneficiile utilizării datelor în campaniile publicitare online.

12:00-12:30

Libertatea de a-ți alege mesajul și publicul

Andrei Ursuleanu - Head of Advertising Sales, Ringier Romania

 

Benefits of SATI DMP

Robert Mares - Digital Manager Starcom si Digital Investment Lead Publicis Media

Key learnings and best practices

Iuliana Ghiorghita – Media Strategy Director, Thinkdigital

Utilizarea datelor în campaniile online: studii de caz prezentate de publisheri

și agenții reprezentative pentru industria locală.

12:30-13:00

Panel de discuții cu reprezentanții industriei locale de digital.

Alexandru Volocaru - Performance Manager, Orange

Andrei Ursuleanu Head of Advertising Sales, Ringier Romania

Valentin Stirbu - Director of Digital Sales, RCS & RDS

Orlando Nicoara - Director General, eAd Interactive

Mihai Trandafir - Managing Director, BV McCann Erickson

Robert Mares - Digital Manager Starcom si Digital Investment Lead Publicis Media

Moderator: Dragos Stanca - Managing Partner, Thinkdigital

BRAT-Biroul Roman de Audit Trasmedi
  • BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA
  • Black LinkedIn Icon
Copyright © 2019
Biroul Roman de Audit Transmedia
Toate drepturile rezervate